Het meten van het succes van je conversatiestrategie

Het meten van het succes van je conversatiestrategie

De realiteit is je meetmoment om te bepalen of je conversatiewaardig bent als bedrijf (ondernemer). Om te meten hoe succesvol je content- en conversatiestrategieƫn zijn, geeft Van Belleghem aan om op 3 niveaus succesindicatoren in te bouwen:

  • Succesindicatoren met directe impact op de bedrijfsdoelstellingen
  • Succesindicatoren met directe impact op de marketingdoelstellingen
  • Succesindicatoren gelinkt aan de conversaties over je bedrijf

 

Afhankelijk van de omvang van je bedrijf, je ervaring met conversatie en de verschillende tools is het een keuze of en op welke manier je dit gaat meten. Wanneer je verandering wilt zien is niet meten is eigenlijk geen optie. Ga aan de slag met het volgende:

 

Hulpformulier effectief meten van contentmarketing: http://www.s4u.me/18, hierin zie je een gespecificeerde en theoretische toelichting over hou je de effectieviteit van content marketing kunt meten.